Welcome to Малинська районна рада   Click to listen highlighted text! Welcome to Малинська районна рада Powered By GSpeech

Легалізація зайнятості. Наслідки та відповідальність.

Легалізація трудових відносин включає в себе, в основному, два аспекти: це легалізація зайнятості та легалізація заробітної плати.

Нелегальна зайнятість – це, звичайно, використання роботодавцями найманої робочої праці без належного оформлення трудових відносин. Для цього роботодавцями крім традиційного використовуються й інші способи: це так звані стажування чи застосування випробувального терміну або оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час. При цьому роботодавці здебільшого трактують ці поняття на свій лад, переконуючи себе, що на цей період можна працівників офіційно не оформляти.

Цікаве питання також - працевлаштування найманих працівників під виглядом укладення з ними цивільно-правових договорів. При цьому не виникають трудові відносини, які регулюються трудовим законодавством і працівник не має права на відпустки та оплату лікарняних. Проте слід брати до уваги, що цивільно-правові договори застосовуються, як правило, для виконання конкретної роботи, що спрямована на одержання результатів праці (при цьому складається  акт виконаних робіт), і у разі досягнення цієї мети договір вважається виконаним і дія його припиняється.

Що стосується «тіньової» заробітної плати, або так званої заробітної плати «в конвертах» – тут також багато цікавого.

Інколи підприємства (особливо це стосується малого бізнесу) платять своїм працівникам дві заробітні плати: офіційну і неофіційну. Це вигідно роботодавцю, і працівник, ніби, не ображається, оскільки йому надається можливість заощадити на податку з доходів фізичних осіб. Тільки ось ні керівники таких підприємств, ні їх працівники не замислюються про ті наслідки, які можуть виникнути. Небезпека «тіньової» зарплати, як і «тіньової» зайнятості, полягає не тільки у тому, що бюджет недоотримує кошти, мінімізуються надходження до Пенсійного фонду, а особливо в тому, що люди не матимуть змоги отримати пенсію, яка відповідає рівню їхньої реальної зарплати.

Детальніше: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 628 „Про деякі питання функціонування Пенсійного фонду України”, відбувається припинення діяльності Коростенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області шляхом приєднання до головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області .


Юридична адреса головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області:

10003, м. Житомир, вул. О.Ольжича, 7, т./ факс 42-34-32

Начальник головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області   І.ЗАІНЧКОВСЬКИЙ


Сервісний центр з надання пенсійних послуг розташований за адресою:

11601, м. Малин, площа Соборна, 12/а, т. 5-26-43.


Графік прийому громадян : з понеділка по четвер - з 8.30 до 17.45 год., п’ятниця - з 8.30 до 16.30 год.


частину нежитлового приміщення (гараж), загальною площею 19,7 кв.м., за адресою м.Малин, вул. Неманихіна, 3, з метою розміщення виробництва готових текстильних виробів. Розрахунковий розмір місячної орендної плати, згідно Методики розрахунку орендної плати за майно, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ району, та пропорції її розподілу, затвердженої рішенням сесії районної ради від 22.02.2012р.№213,  становить 908,90 гривень

Прийняття заяв на оренду вказаного майна – до 1 липня 2019 року включно за адресою:  м. Малин, вул. Неманихіна, 3, КП «Архплан».

У разі надходження додаткових заяв орендодавець оголошує конкурс на право оренди вказаних об'єктів оренди.»

   Відбулась 30 сесія Малинської районної ради за участю 20 депутатів районної ради, керівництва району, начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських голів.

 Депутати включили в порядок денний 30 сесії 12 питань, по кожному питанню порядку денного прийнято відповідне рішення ( можна ознайомитись у розділі Рішення нашого веб-сайту).



          Фахівці Малинської філії Житомирського обласного центру зайнятості з робочим візитом побували в Українківській сільській раді.

          Директор філії Михайло Противень та сільський голова Сергій Друзь говорили про проблеми села, перспективи розвитку громади, створення нових робочих місць та забезпечення роботою місцевих жителів, а також про можливість організації громадських робіт.

         Побували фахівці філії на ТОВ «БРИКЕТМАЛ», яке працює на території сільради. Директор підприємства Олександр Сильченко та начальник виробництва Сергій Свириденко ознайомили з процесами виготовлення дерев’яних піддонів,  арболітових блоків, розповіли про новий напрямок розвитку – виготовлення садово-паркових меблів. Співпраця служби зайнятості з ТОВ «БРИКЕТМАЛ» триває давно і успішно,  на підприємство тільки протягом двох останніх років працевлаштовано 12 осіб з числа шукачів роботи та безробітних, з них уже в поточному році – 2 особи. На зустрічі з роботодавцями також говорили про можливість створення нових робочих місць, в тому числі з наданням компенсації єдиного внеску за працевлаштування зареєстрованих безробітних громадян, та отримали запит на пошук працівників за професіями столяр, рамник та на посади менеджера із збуту та інженера-конструктора.



Календар свят України. Граматика української мови

enfrdeitptrues
0864019
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулого тижня
Цього місяця
Минулого місяця
Всього
130
374
504
3161
13259
12141
864019

Прогноз сьогодні
960

6.61%
15.34%
8.64%
0.69%
0.22%
68.51%
Online (15 minutes ago):11
11 guests
no members

Your IP:3.235.75.196

Контакти

Open in new window
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech