12 квітня 2020 року перестало битися серце лікаря від Бога, Почесного громадянина Малинського району - Ніни Євгенівни ЛОКТІКОВОЇ.

Ніну Євгенівну знали як першокласного фахівця далеко за межами району, бажання допомогти та професійно порадити людям було її головне кредо в роботі.

Глибоко сумуємо з приводу цієї непоправної втрати та висловлюємо щирі співчуття родині померлої.

Вічна світла пам’ять прекрасній людині.

Депутати та виконавчий аппарат Малинської районної ради.

   

Відбулась 35 сесія Малинської районної ради за участю 18 депутатів районної ради та керівництва райдержадміністрації, сесія проходила в закритому режимі  враховуючи надзвичайну ситуацію. На розгляд депутатів було винесено 14 питань порядку денного, із усіх питань одноголосно прийнято відповідні рішення ( можна ознайомитись у розділі Рішення веб-сайту).

Для нормального функціонування району додатково виділено кошти в сумі 3,8 млн.грн, в тому числі:

  Малинській міській раді 2010500 грн., в тому числі для:

фінансова підтримка КНП «Малинська міська лікарня на оплату за спожиті енергоносії  – 520000 грн., реалізація програми по онкології ( придбання медичних препаратів для жителів району) – 50000 грн., придбання інсуліну – 50000 грн., придбання тонометрів – 1500 грн., придбання відеоколоноскопу – 600000 грн., придбання відео гастроскопу – 600000 грн., придбання антикоагулянтів – 9000 грн., придбання обладнання для доукомплектування лапороскопічної стійки  для хірургічного відділення– 50000 грн.

 фінансова підтримка КНП «МЦПМСД» на придбання реактивів для гематологічного аналізатора – 10000 грн.; придбання ПММ – 20000 грн.; придбання калоприймачів – 40000 грн.

Гранітнянській селищній раді в 550000 грн. на оплату праці з нарахуваннями працівникам ДНЗ «Дзвіночок»;

Федорівській сільській раді   162500 грн., в т.ч. на оплату праці з нарахуваннями працівникам апарату сільської ради – 120500 грн., благоустрій села – 30000 грн., придбання глибинного насоса – 12000 грн.;

Пиріжківській сільській раді  142000 грн. на освітлення вулиць Пиріжківської сільської ради

на реалізацію програми протипожежна безпека – 35000 грн.;

на реалізацію програми профілактики злочинності в Малинському районі – 110000 грн. ( в т.ч. для Малинського відділення поліції – 60000 грн. та МРВ УСБУ – 50000 грн.);

на реалізацію програми забезпечення пожежної та техногенної безпеки, захисту населення і територій Малинського району від надзвичайних ситуацій ( поповнення матеріального резерву) – 12000 грн.

відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства в сумі 145000 грн. на реалізацію програми розвитку та утримання автомобільних доріг

на реалізацію Програми забезпечення виконання Малинською районною державною адміністрацією делегованих повноважень на 2018 -2020 роки – 336291 грн

територіальному центру в сумі 10000 грн. на придбання предметів індивідуального захисту від короновірусу;

поповнено резервний фонд на 200000 грн., які були раніше виділені медичним установам міста для забезпечення персоналу засобами захисту.

УКРАЇНА

МАЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

03.04.2020    № 10

Про проведення закритого засідання

З5-ї сесії районної  ради 7 скликання

  Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р.№211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», зі змінами,  відповідно до статті 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.9 Регламенту роботи районної ради 7 скликання:

1.            Пленарне засідання 35 сесії районної ради 7 скликання, яке відбудеться 8 квітня 2020 року, провести в закритому режимі та запросити лише обмежене коло осіб.

 2.           На засідання запросити депутатів районної ради, голову районної державної адміністрації, заступника голови районної державної адміністрації, начальника відділу фінансів районної державної адміністрації.

3.            Виконавчому апарату районної ради забезпечити присутніх  в сесійній залі індивідуальними засобами захисту.

Заступник голови

районної ради                                                                   Р.В.Ничипоренко

Вимоги до керівників підприємств ЖКГ всіх форм власності:

Забезпечити щоденне вологе прибирання та дезінфекцію тамбурів, сходових клітин, ліфтів в житлових будинках тощо.

Двічі на день проводити дезінфекційну обробку перил, ручок вхідних дверей під’їздів, поштових скриньок дезінфектантом.

Забезпечити належне прибирання прибудинкових територій, щоденний вивіз сміття та дезобробку контейнерів і дезінфекцію сміттєзбірних майданчиків.

Забезпечити працівників, зайнятих на роботах по прибиранню будинків та прибудинкових територій, необхідною кількістю захисних масок, рукавичок, деззасобів  та антисептиків.

Створити умови для дотримання правил особистої гігієни працівниками підприємств, що обслуговують житлові будинки, забезпечивши їх в достатній кількості мила та антисептиків для обробки рук.

Обмежити вхід до підприємств відвідувачам без нагальної потреби. Вирішення питань, пов’язаних з  утриманням будинків забезпечити в телефонному режимі.

Забезпечити проведення регулярного (кожні 3 години) провітрювання, вологого прибирання приміщень підприємств, ручок вхідних дверей, поручнів тощо із застосуванням миючих і дезінфікуючих (хлорвмістких та спиртовмістких) засобів.

Забезпечити проведення безконтактної термометрії працівникам та відвідувачам.

Визначити відповідальну особу за проведення заходів щодо недопущення розповсюдження на підприємстві респіраторної інфекції  COVID-19. 

Розмістити в доступних для відвідувачів та мешканців житлових будинків місцях пам’ятки, плакати з рекомендаціями щодо профілактики захворювань населення на респіраторну інфекцію COVID-19. 

Рекомендації для мешканців будинків:

Забезпечити проведення регулярного (кожні 3 години) провітрювання, вологого прибирання кімнат, ручок вхідних дверей квартир тощо із застосуванням миючих і дезінфікуючих (хлорвмістких та спиртовмістких) засобів.

Обмежити святкування родинних свят, дружніх зустрічей і т.п.

Для мешканців, які мають симптоми респіраторного захворювання залишайтеся     

вдома та зверніться телефоном за допомогою до  родичів, сусідів, знайомих, які  

зможуть доставити Вам необхідні продукти та товари.

При можливості замовте необхідні товари через інтернет або телефоном через службу доставки торгового закладу.

Уникайте тісного контакту з особами, які мають симптоми респіраторного захворювання.

Дотримуйтесь правил особистої гігієни. Часто і ретельно мийте руки з милом, обробляйте антисептичним засобом.

Дотримуйтеся правил приготування їжі, достатньої термічної обробки особливо сировини тваринного походження.

Рекомендації розроблені ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України» та Головним управління Держпродспоживслужби в Житомирській області відповідно до рекомендацій ВООЗ та МОЗ  України

Вимоги до адміністрації закладів торгівлі:

1.            Обмежити кількість відвідувачів в торговій залі з розрахунку 1 чоловік на 1кв.м.

2.            Перед входом до торгової зали встановити ємкості з антисептичними засобами, які мають дозатори для обробки рук відвідувачами та серветки для проведення обробки ручок кошиків та візків.

3.            Забезпечити роботу персоналу в захисних масках та гумових рукавичках, які необхідно замінювати  кожні 2 години.

4.            Створити умови для дотримання правил особистої гігієни персоналом, забезпечити їх в достатній кількості милом, антисептиків, захисних масок, рукавичок.

5.            Забезпечити проведення регулярного (кожні 3 години) провітрювання, вологого прибирання приміщень закладу, торгівельного обладнання, ручок вхідних дверей тощо із застосуванням миючих і дезінфікуючих (хлорвмістких та спиртовмістких) засобів. Після закінчення зміни забезпечити проведення генерального прибирання.

6.            До реалізації допускати лише товари в промисловій тарі або попередньо розфасовані в закладі.

7.            Розмістити в доступних для відвідувачів місцях пам’ятки, плакати з рекомендаціями щодо профілактики захворювань населення на респіраторної інфекції COVID-19. 

8.            Визначити відповідальну особу за проведенням заходів щодо недопущення розповсюдження в закладі респіраторної інфекції  COVID-19. 

9.            Забезпечити термометрією відвідувачів безконтактними термометрами.

10.          У великих супермаркетах визначити та відмітити  маршрути відвідувачів.

Рекомендації для відвідувачів:

1.            Перед входом до торгової зали закладу необхідно одягнути захисну маску.

2.            Обробити руки, ручку візка або кошика антисептиком.

3.            Для скорочення часу перебування в закладі торгівлі наперед підготуйте список товарів, які необхідно придбати.

4.            В торговій залі та в черзі до каси дотримуйтеся відстані між відвідувачами не менше 2 метрів.

5.            Якщо Ви маєте симптоми респіраторного захворювання, залишайтеся дома та зверніться телефоном за допомогою до  родичів, сусідів, знайомих, які зможуть доставити Вам необхідні товари.

6.            При можливості замовте необхідні товари через інтернет, по телефону до служби доставки торгового закладу.

7.            Уникайте тісного контакту з особами, які мають симптоми респіраторного захворювання.

8.            Дотримуйтесь правил особистої гігієни. Часто і ретельно мийте руки з милом, обробляйте антисептичним засобом.

9.            Ретельно готуйте їжу, особливо із сировини тваринного походження

Рекомендації розроблені ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України» та Головним управління Держпродспоживслужби в Житомирській області відповідно до рекомендацій ВООЗ та МОЗ  України

На час карантину або надзвичайної ситуації максимально обмежує первинний прийом громадян з мінімальним контактом для клієнтів та фахівців центру зайнятості.

прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або через скриньку для прийому кореспонденції, що розміщена на вході до центру зайнятості.

після реєстрації документів фахівець філії засобами телефонного зв’язку, відповідно до наданих вами контактів, зв’язується з Вами для підтвердження та уточнення необхідної інформації.

Якщо ви зареєстрований як безробітний:

на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном). Саме таким чином ви можете отримувати консультації та відповіді на ваші запитання

Якщо ваші контакти змінилися або ви хочете їх актуалізувати, рекомендуємо зв’язатися з вашим кар’єрним радником за телефоном (04133)5-16-06

                                                   Телефони для довідок:

04133)5-13-80- черговий фахівець центру зайнятості

(04133)5-16-06 – кар'єрний радник

(04133) 9-77-73 - кар'єрний радник

У разі виникнення питань щодо обслуговування у підрозділах державної служби зайнятості в Житомирській області у період карантину, телефонуйте за номерами "гарячих ліній"!
Наші спеціалісти нададуть фахову консультацію.
0 (412) 22-24-06 (для пошукачів роботи);

0 (412) 22-16-56 (із загальних організаційних питань);
0 (67) 687-96-31.
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Гаряча лінія Державної служби зайнятості: 0 800 50 99 66

enfrdeitptrues
1017825
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулого тижня
Цього місяця
Минулого місяця
Всього
90
385
3803
3416
10759
38267
1017825

Прогноз сьогодні
672

6.16%
17.80%
7.57%
0.69%
0.20%
67.58%
Online (15 minutes ago):12
12 guests
no members

Your IP:35.172.236.135
No result...