УКРАЇНА

МАЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

03.04.2020    № 10

Про проведення закритого засідання

З5-ї сесії районної  ради 7 скликання

  Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р.№211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», зі змінами,  відповідно до статті 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст.9 Регламенту роботи районної ради 7 скликання:

1.            Пленарне засідання 35 сесії районної ради 7 скликання, яке відбудеться 8 квітня 2020 року, провести в закритому режимі та запросити лише обмежене коло осіб.

 2.           На засідання запросити депутатів районної ради, голову районної державної адміністрації, заступника голови районної державної адміністрації, начальника відділу фінансів районної державної адміністрації.

3.            Виконавчому апарату районної ради забезпечити присутніх  в сесійній залі індивідуальними засобами захисту.

Заступник голови

районної ради                                                                   Р.В.Ничипоренко

Вимоги до керівників підприємств ЖКГ всіх форм власності:

Забезпечити щоденне вологе прибирання та дезінфекцію тамбурів, сходових клітин, ліфтів в житлових будинках тощо.

Двічі на день проводити дезінфекційну обробку перил, ручок вхідних дверей під’їздів, поштових скриньок дезінфектантом.

Забезпечити належне прибирання прибудинкових територій, щоденний вивіз сміття та дезобробку контейнерів і дезінфекцію сміттєзбірних майданчиків.

Забезпечити працівників, зайнятих на роботах по прибиранню будинків та прибудинкових територій, необхідною кількістю захисних масок, рукавичок, деззасобів  та антисептиків.

Створити умови для дотримання правил особистої гігієни працівниками підприємств, що обслуговують житлові будинки, забезпечивши їх в достатній кількості мила та антисептиків для обробки рук.

Обмежити вхід до підприємств відвідувачам без нагальної потреби. Вирішення питань, пов’язаних з  утриманням будинків забезпечити в телефонному режимі.

Забезпечити проведення регулярного (кожні 3 години) провітрювання, вологого прибирання приміщень підприємств, ручок вхідних дверей, поручнів тощо із застосуванням миючих і дезінфікуючих (хлорвмістких та спиртовмістких) засобів.

Забезпечити проведення безконтактної термометрії працівникам та відвідувачам.

Визначити відповідальну особу за проведення заходів щодо недопущення розповсюдження на підприємстві респіраторної інфекції  COVID-19. 

Розмістити в доступних для відвідувачів та мешканців житлових будинків місцях пам’ятки, плакати з рекомендаціями щодо профілактики захворювань населення на респіраторну інфекцію COVID-19. 

Рекомендації для мешканців будинків:

Забезпечити проведення регулярного (кожні 3 години) провітрювання, вологого прибирання кімнат, ручок вхідних дверей квартир тощо із застосуванням миючих і дезінфікуючих (хлорвмістких та спиртовмістких) засобів.

Обмежити святкування родинних свят, дружніх зустрічей і т.п.

Для мешканців, які мають симптоми респіраторного захворювання залишайтеся     

вдома та зверніться телефоном за допомогою до  родичів, сусідів, знайомих, які  

зможуть доставити Вам необхідні продукти та товари.

При можливості замовте необхідні товари через інтернет або телефоном через службу доставки торгового закладу.

Уникайте тісного контакту з особами, які мають симптоми респіраторного захворювання.

Дотримуйтесь правил особистої гігієни. Часто і ретельно мийте руки з милом, обробляйте антисептичним засобом.

Дотримуйтеся правил приготування їжі, достатньої термічної обробки особливо сировини тваринного походження.

Рекомендації розроблені ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України» та Головним управління Держпродспоживслужби в Житомирській області відповідно до рекомендацій ВООЗ та МОЗ  України

Вимоги до адміністрації закладів торгівлі:

1.            Обмежити кількість відвідувачів в торговій залі з розрахунку 1 чоловік на 1кв.м.

2.            Перед входом до торгової зали встановити ємкості з антисептичними засобами, які мають дозатори для обробки рук відвідувачами та серветки для проведення обробки ручок кошиків та візків.

3.            Забезпечити роботу персоналу в захисних масках та гумових рукавичках, які необхідно замінювати  кожні 2 години.

4.            Створити умови для дотримання правил особистої гігієни персоналом, забезпечити їх в достатній кількості милом, антисептиків, захисних масок, рукавичок.

5.            Забезпечити проведення регулярного (кожні 3 години) провітрювання, вологого прибирання приміщень закладу, торгівельного обладнання, ручок вхідних дверей тощо із застосуванням миючих і дезінфікуючих (хлорвмістких та спиртовмістких) засобів. Після закінчення зміни забезпечити проведення генерального прибирання.

6.            До реалізації допускати лише товари в промисловій тарі або попередньо розфасовані в закладі.

7.            Розмістити в доступних для відвідувачів місцях пам’ятки, плакати з рекомендаціями щодо профілактики захворювань населення на респіраторної інфекції COVID-19. 

8.            Визначити відповідальну особу за проведенням заходів щодо недопущення розповсюдження в закладі респіраторної інфекції  COVID-19. 

9.            Забезпечити термометрією відвідувачів безконтактними термометрами.

10.          У великих супермаркетах визначити та відмітити  маршрути відвідувачів.

Рекомендації для відвідувачів:

1.            Перед входом до торгової зали закладу необхідно одягнути захисну маску.

2.            Обробити руки, ручку візка або кошика антисептиком.

3.            Для скорочення часу перебування в закладі торгівлі наперед підготуйте список товарів, які необхідно придбати.

4.            В торговій залі та в черзі до каси дотримуйтеся відстані між відвідувачами не менше 2 метрів.

5.            Якщо Ви маєте симптоми респіраторного захворювання, залишайтеся дома та зверніться телефоном за допомогою до  родичів, сусідів, знайомих, які зможуть доставити Вам необхідні товари.

6.            При можливості замовте необхідні товари через інтернет, по телефону до служби доставки торгового закладу.

7.            Уникайте тісного контакту з особами, які мають симптоми респіраторного захворювання.

8.            Дотримуйтесь правил особистої гігієни. Часто і ретельно мийте руки з милом, обробляйте антисептичним засобом.

9.            Ретельно готуйте їжу, особливо із сировини тваринного походження

Рекомендації розроблені ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України» та Головним управління Держпродспоживслужби в Житомирській області відповідно до рекомендацій ВООЗ та МОЗ  України

На час карантину або надзвичайної ситуації максимально обмежує первинний прийом громадян з мінімальним контактом для клієнтів та фахівців центру зайнятості.

прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або через скриньку для прийому кореспонденції, що розміщена на вході до центру зайнятості.

після реєстрації документів фахівець філії засобами телефонного зв’язку, відповідно до наданих вами контактів, зв’язується з Вами для підтвердження та уточнення необхідної інформації.

Якщо ви зареєстрований як безробітний:

на період карантину віддається перевага взаємодії з кар’єрним радником без відвідування центру зайнятості, тобто у дистанційному режимі (телефоном). Саме таким чином ви можете отримувати консультації та відповіді на ваші запитання

Якщо ваші контакти змінилися або ви хочете їх актуалізувати, рекомендуємо зв’язатися з вашим кар’єрним радником за телефоном (04133)5-16-06

                                                   Телефони для довідок:

04133)5-13-80- черговий фахівець центру зайнятості

(04133)5-16-06 – кар'єрний радник

(04133) 9-77-73 - кар'єрний радник

У разі виникнення питань щодо обслуговування у підрозділах державної служби зайнятості в Житомирській області у період карантину, телефонуйте за номерами "гарячих ліній"!
Наші спеціалісти нададуть фахову консультацію.
0 (412) 22-24-06 (для пошукачів роботи);

0 (412) 22-16-56 (із загальних організаційних питань);
0 (67) 687-96-31.
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Гаряча лінія Державної служби зайнятості: 0 800 50 99 66

УКРАЇНА

МАЛИНСЬКА РАЙОННА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

16.03.2020    №  07


Про перенесення чергового засідання

З5-ї сесії районної  ради 7 скликання

Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р.№211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», рекомендації засідання обласного оперативного штабу щодо запобігання коронавірусної інфекції на території Житомирської області від 13.03.2020р., відповідно до статті 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” :

          Перенести дату скликання чергового засідання 35 сесії районної ради 7 скликання з 20 березня на 8 квітня 2020 року о 10.00 годині  у великому залі засідань адмінприміщення, з порядком денним згідно розпорядження голови районної ради від10.02.2020р. № 3.

Голова районної ради                                                        М.С.Левковець

 11 березня, Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».

Документ передбачає запровадження карантину з 12 березня до 3 квітня 2020 року на усій території України. Терміни карантину можуть бути змінені в залежності від епідемологічної ситуації в країні.

 Прийом громадян в  період  дії карантину  Малинським відділом обслуговування громадян  ( сервісним центром) Головного управління

Пенсійного фонду України  в Житомирській області буде проводитися  в телефонному режимі  та шляхом  дистанційного обслуговування

ПОВІДОМЛЯЄМО про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів до сервісних центрів скориставшись онлайн сервісами веб-порталу Пенсійного фонду України, зокрема:

подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;

отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);

провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;

подати звернення (пропозицію тощо);

активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

ДЛЯ  ВИРІШЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПИТАНЬ, ПРОПОНУЄМО ТЕЛЕФОНУВАТИ  

НА НОМЕРИ  МАЛИНСЬКОГО ВІДДІЛУ  ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН (СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ) 

                                      (04132) 5-26-43 -  номер «гарячої» телефонної лінії 

                                              +38(093) 756-99-32

                                              +38(097)  420-22-03

                                              +38(096)  973-96-61

                                              +38(066)  910-97-47

                                                     

ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

0-800-503-753   (044) 281-08-70   (044) 281-08-71

НА НОМЕРИ «ГАРЯЧИХ» ТЕЛЕФОННИХ ЛІНІЙ 

ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПФУ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ  

24 - 66 – 98          22 – 87 – 05


Календар свят України. Граматика української мови

enfrdeitptrues
0899943
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулого тижня
Цього місяця
Минулого місяця
Всього
534
381
2740
5123
2184
20193
899943

Прогноз сьогодні
576

6.42%
15.89%
8.33%
0.67%
0.21%
68.48%
Online (15 minutes ago):3
3 guests
no members

Your IP:34.232.62.209

No result...